Tekil Mesaj gösterimi
  #4  
Alt 26.11.18, 21:20
Lil bin Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Lil bin Ali Lil bin Ali isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 09.06.18
Bulunduğu yer: Uttara Phalguni
Mesajlar: 1,983
Etiketlendiği Mesaj: 326 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] . napolyon askerine deger verir .
ingiliz dükü general wellington o kadar deger vermezdi deniyor dogru mu bilmem . wellington savunmada cok iyi bir general

napolyon askerine cok deger verir askerde onu cok sever . rusyadan kacaken günde 3 ögün yemek yedigi söyleniyor ama asker ac .

mesela selahadin eyyübü askerin yediginden yer bildigim kadarıyla . cok özel bir general . avrupalılar da tanır onu . hatta dünyada saladin olarak bilinir sanırsam . selahaddin eyyubuyu bir amerikan biliyor mu sanmıyorum ama napolyonu tanıyor .

o kadar cok büyük general var ki halid bin velid . temür melik ( timur deil temür melik ) tarık bin ziyad ı ispanyollar ve portekizliler iyi bilir gemileri yakın kumandan . ama sanki diger generaller kıskandı emevi generalleri . bilmiyorum günahlarını almayayım .

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] napolyon avrupayı aldı . ama öldü . 2 ci nebukadnazer da dünyayı aldı öldü . nemrud ta dünyayı aldı bir topal sinek yüzünden öldü .

sanırsam miracta bir kapı acıldı . biri nemrud bir kac lider kapıdan cıktı . salih ameller islememiz icin bize fırsat verin dediler . biri firavundu sanırsam .
cebrail as hiddetlendi . kanadıyla kapıyı kapattırdı .
e
adminim siz iyi bir lider olurdunuz . ideallerinizin pesinizden giderdiniz . ben öyle hissediyorum . ama herkes sizin gibi olmaz . liderlik büyük sorumluluk isteyen bisi .
tirmizi hatemül evliya kitabında söyle diyor . hz ebubekir ve islam ümmetinin sevapları tartılıyor . hz ebubekir agır basıyor . . sonra aynı islem hz ömere yapılıyor hz ömerin sevabı agır basıyor .

3 cesit üstünlük vardır

1 amel üstünlühü
2 kalp üstünlühü
3 ilim üstünlügü

ne kadar iyi bir lider de olsak . bir hz ömer olabilir miyiz adminim .
mehdi as bile liderlik kabul etmeycek sorumlulugu cok bu isin
tabi bir insanın istemeden lider olmasından daha iyi bir liderlik olamaz

bu isin sevabı cok günahıda cok . ALLAH affetse bile bazen insan kendini affetmez . yada ben öyle düsünüyorum

e yazmısım . yazım hatası olmus yanlıs anlamayın

yanlıs anlamayın diye yazıyorum . ne demek istedigimi anlatamadım özel mesaj olarak anlattım

bu liderlik ideatller in sevabıda cok günahıda cok

fatih gibi yavuz sultan selim gibi . hata da yaptı bu kisiler ama cok büyük sevaplarda yaptı . mekanları cennet olsun

söyle deniyor bazı hristiyanlar güzel huylarından dolayı ates onları yakmaz .
adminim bu dogru mudur ?
ama cennetede giremezler gibisinden . cehennemde atesten az etkilenirler

ama ben o kadar derin bilmiyorum

---------- Post added 26.11.18 at 22:41 ----------

@Atakan ı unutmusum . sohbette kimse konusmuyor diyor

flood u bilerek yapmadım . bilginize . mecbur kaldım

__________________
Bilmek başka, bulmak başka, olmak daha başka.
Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148