@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] . napolyon askerine deger verir .
ingiliz dükü general wellington o kadar deger vermezdi deniyor dogru mu bilmem . wellington savunmada cok iyi bir general
napolyon askerine cok deger verir askerde onu cok sever . rusyadan kacaken günde 3 ögün yemek yedigi söyleniyor ama asker ac .
mesela selahadin eyyübü askerin yediginden yer bildigim kadarıyla . cok özel bir general . avrupalılar da tanır onu . hatta dünyada saladin olarak bilinir sanırsam . selahaddin eyyubuyu bir amerikan biliyor mu sanmıyorum ama napolyonu tanıyor .
o kadar cok büyük general var ki halid bin velid . temür melik ( timur deil temür melik ) tarık bin ziyad ı ispanyollar ve portekizliler iyi bilir gemileri yakın kumandan . ama sanki diger generaller kıskandı emevi generalleri . bilmiyorum günahlarını almayayım .
@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] napolyon avrupayı aldı . ama öldü . 2 ci nebukadnazer da dünyayı aldı öldü . nemrud ta dünyayı aldı bir topal sinek yüzünden öldü .
sanırsam miracta bir kapı acıldı . biri nemrud bir kac lider kapıdan cıktı . salih ameller islememiz icin bize fırsat verin dediler . biri firavundu sanırsam .
cebrail as hiddetlendi . kanadıyla kapıyı kapattırdı .
e
adminim siz iyi bir lider olurdunuz . ideallerinizin pesinizden giderdiniz . ben öyle hissediyorum . ama herkes sizin gibi olmaz . liderlik büyük sorumluluk isteyen bisi .
tirmizi hatemül evliya kitabında söyle diyor . hz ebubekir ve islam ümmetinin sevapları tartılıyor . hz ebubekir agır basıyor . . sonra aynı islem hz ömere yapılıyor hz ömerin sevabı agır basıyor .
3 cesit üstünlük vardır
1 amel üstünlühü
2 kalp üstünlühü
3 ilim üstünlügü
ne kadar iyi bir lider de olsak . bir hz ömer olabilir miyiz adminim .
mehdi as bile liderlik kabul etmeycek sorumlulugu cok bu isin
tabi bir insanın istemeden lider olmasından daha iyi bir liderlik olamaz
bu isin sevabı cok günahıda cok . ALLAH affetse bile bazen insan kendini affetmez . yada ben öyle düsünüyorum
e yazmısım . yazım hatası olmus yanlıs anlamayın
yanlıs anlamayın diye yazıyorum . ne demek istedigimi anlatamadım özel mesaj olarak anlattım
bu liderlik ideatller in sevabıda cok günahıda cok
fatih gibi yavuz sultan selim gibi . hata da yaptı bu kisiler ama cok büyük sevaplarda yaptı . mekanları cennet olsun
söyle deniyor bazı hristiyanlar güzel huylarından dolayı ates onları yakmaz .
adminim bu dogru mudur ?
ama cennetede giremezler gibisinden . cehennemde atesten az etkilenirler
ama ben o kadar derin bilmiyorum
---------- Post added 26.11.18 at 22:41 ----------
@Atakan ı unutmusum . sohbette kimse konusmuyor diyor
flood u bilerek yapmadım . bilginize . mecbur kaldım