@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] resimdeki 2 ci abdulhamite benzemiyor
1 ci abdulhamit olabilir .
ruslar 1 ciyede 2 ci abdulhamite bela olmustur . zarar vermistir
yanlıs hatırlamıyorsam 1 ci abdulhamid bir yenilgidden dolayı üzüntüden felc gecirmistir . kısa süre sonrada vefat etmistir
2 ci abdulhamid cok zeki bir padisahtır . bismark onun icin güzel bir söz söylemistir