Alıntı:
Lil bin Ali Nickli Üyeden Alıntı
|
Bence hayır! Suyun hafızası vardır der bir araştırmacı bilim insanı ve bunu kanıtlamıştır.Normal suya okunsa tamam ama nisan yağmurunun hem içeriği normal sudan zengindir hem de farklı enerjiler içerir.(ilmine güvendiğimiz bir hocamız demişti ki bu suyu tarif edildiği gibi hazırlayın.içmeden evvel tahlil yaptırın.içtikten sonra tekrar tahlil yaptırın.Değerlerinizin düzeldiğine özellikle demir miktarının arttığına tanık olun.kendisi tecrübe etmiş.)Hz peygamber s.a.s efendimizin bildirdiği okuma şifa olması açısından tam isabettir ki sayılar bile belirtilmiş hadisi şerifte.Eksik ve fazla okumayı bile uygun görmezler.Biz yine peygamberimizin tavsiye ettiği metodu uygulayalım 😊