@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Konu üzerinden nerdeyse bir yıl geçti,yeniden hortlamış Birşey değişti mi yok değişmedi muhakkak Allahın bir bildiği vardır.İslamkalesi Allahtan korkmasak bu istişareyi yapmazdım.İsterdim ki o adamla bir arada bir hafta yaşa,sonra ben seni görmek isterdim.Herkesin imtihanı farklı muhakkak ne yaşarsak yaşayalım Allahın rızasını gözönüne almadan hiçbir adımı atmamak lazım.