İnsallah yapmamışlardır diyecem ama o kadar yaygın o kadar yaygin ki büyü yaptırmak. Bizim akraba da kizin teki aşık olmuş. Oğlan bakmaz normalde ona. Büyü yaptırıp evlendi kız onunla. Simdi çocukları var ama adam bitik durumda. Bir an önce bir bilene danışın, yol göstermesini isteyin. Kardeşin kafayı yiyecek duruma gelmeden.
|