[QUOTE=Lankarani;287877]
Benim tanıdığım ülema ve evliyaullahtan ve en önemlisi de hadislerde bu konuya dair sakındırma yoktur. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] - nin de dediği gibi istediyin kadar esma çekile bilir. Etkileride kişiden kişiye göre değişir.
zahirde yasak ve engel yok gibi görünsede batında uygulama sahasında yada pratikte durum çok farklı olmaktadır.seyri sülükta tek bir zikir verilmesi birden fazla esma yada zikir kalıblarıyla önerilen yada paratikte uygulaması olan bir tarikat ne duydum nede şahit oldum.ayeti kerimlerde esmayı hüsnanın konu edildiği ayetlerde ister rahman deyin ister rahim deyin hangisi ile anarsanız anın ifadesi bize bir tercih yapılması gerektiği izlemi vermektedir.belirli esmaları zikretmek isteyenler için.
daha önce konu edilmiş olması hasebiyle fikrimi belirtmiş esmalarda ayırım yapmak yerine 99 esmayı bir bütün olarak zikretmeyi tavsiye etmiştim. aynı şeyi yine söylüyorum.ya tamamını bütün olarak zikredin.yada kur anda esmalarında içerisinde yer aldığı ibarelerle zikredin. misal ve hüve ğaniyyun anil alemin.vehüve tevvabürrahim.vehüve razzagul guvvetil metin.ve hüve lediful habir. vb Allah a emanet olun.