Arkadaşlar eşimde veya bende büyü olduğunu düşünüyorum allah rızası iç
Selamun aleyküm arkadaşlar 3 yıllık evliyiz evliligimin yaklaşık 2 senedir çocuk istiyoruz ama olmuyordu benim sperm sayımın az olduğunu öğrendik tüp benek yaptırmaya karar verdik dört defa eşime embriyo transfer edildi ama sadece bir defa gebelik oluştu oda 8 haftalıkken bie anda kalbi durdu düştü. Şimdi benim anlatmak istediğim özellikle bu yumurta transferi zamanlarında eşimi korkutuyorlar ama ne korkutma çığlık ata ata fırlıyor yataktan bu gerek rüya gerek karbasan oluyor. Ne yapmamız lazım yada bize gerçekten yardıöcı olacak bir hoca bulmamız lazım. Antalyada oturuyoruz buralara yakın bildiğiniz bir allag dostu varmı yada bize yatdımcı olabilirmisiniz. Şimdiden allah razı olsun.
|