@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Arkadaşından dediği gibi yastık altına bıçak koy işe yarayacak. Bende oluyordu bu yolla aştık. Bu arada ben bayım. Çocuk sorunu bizde de olmuştu. En büyük etken stres. Stresli bir hayatın varsa buda etki ediyor. Sakin kafa ile deneyin. Olacaktır. Rabbimin izni ile. Bunlar benim diyebilecek olduklarım. Birde arkadaşın dediği gibi sıbyan da olabilir. Allah şifa versin.