Konu
:
Günlük bu şekilde zikir yapsam sizce olur mu ?
Tekil Mesaj gösterimi
#
7
27.10.19, 19:58
Enam32
Gayretli üye
Üyelik tarihi: 17.10.19
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 130
Etiketlendiği Mesaj
: 18 Mesaj
Etiketlendiği Konu
: 0 Konu
Allah de
Ya da
La ilahe illallah de
Bu ikisinden sectigini 24 saate yay.
Bunlara ilaveten de sadece salavat çek arada.
Enam32
Açık Profil bilgileri
Enam32 nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148