Bana usluptan bahsetmeyin bence açtığın konu başlığından belli. Dualara zikirlere "hiç bir işe yaramayan"diye girersen. Traji komik oluyor. Ben haddimide yerimide bilirim merak etmeyin. Burda kimseye hakaret içerikli bişey yazmadım yazmamda. Delil sunmamı gerektiricek bi konuda yok bence daha öncede yazdım Aklın yolu birdir. Doğruyu bulmakta düşünmekten istişare etmekten geçer. Fırça atanda ben değil sizsiniz insanlar size değer verip vakit verip cvp veriyor. Insanlara git öle yap git böle yap, o yorum buraya ait değil tarzı şeyler yazıyorsunuz. Insanların cvplarına tamah etmeyeceksiniz konu açmayın bir zahmet
|