Birde arkadaş yazmış ya hiçbir işe yaramıyor diye
İşe yaramiyorsa sebepleri birazda kendimizde aramalıyız
Samimi zikredebiliyirmuyuz?sadece dilimiz zikredip aklımız başka yerde mi oluyor
İslam'a göre yaşayabiliyor muyuz?
Formülleri tamamıyla doğru uyguluyirmuyuz
Bunlarda eksiklik yoksa zamanı gelmemiştir.Her nasibin bir zamanı vardır bunuda beklemek gerekir.
|