@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ciddi bir bakım yaptır kendine. Benim önümde emriniz nedir efendim diyen mi, neler olacağını söyleyen mi, bana bu muskayı yaz diyen mi ve daha bir sürü şey bunlar gibi çok oluyor, kelimei tevhid getir dediğimde arkasını dönüp vidoyor gitmezse ben hallettiriyorum gereğini yapıyorlar. Önce kendinden emin ol, sonra çevtendekilerden emin ol, sonra nasibinse seni her yerde bulur. Sen tedbitini al, takditi Allah'a bırak...(bu acizden tavsiye kardeşlik)