Değerli hocalarım Hakkın rahmetine kavuşmuş olan babamın esyalarindan sürekli kullandığı hırkasını ve sevdiği bir iki eşyasını vermeyip kendime aldım hatıra diye hırkasını evde kullanıyorum.sorum şu bana yada eve yada ev halkına olumsuz kötü bir enerji yaparmı acaba.
@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]