Alıntı:
betulbetulbetul Nickli Üyeden Alıntı
Gerçekten hiç birşey rahatlatmiyor artık,zararı yanetkisi en az olacak bir antidepresan yok mu ya gavur yapımı olmayan..!!!!
|
Yahu böyle antideprasan mı araştırılır. Bir doktora git. Derdini anlat önce. Uygunsa verir zaten. Bir de gavur yapimı olmayan diyorsun ya.Tr yapımı ne var ülkede? Şampuanından tut her bir şey yabancı menşeili.
Bir de doğal yollardan, bitki çayları tavsiye edebilirim. Üzerlik, papatya, sarı kantaron. Bu bitkilerin çayları rahatlatıcıdır.