Bende antideprasan kullanıyorum , benim için antideprasan şuanda su kadar değerli . Ama ben rahatlamak için değil ankisiyete rahatsızlığım için kullanıyorum , cinlerin rahatsızlıkları zamanla psikolojide beyinde kalıcı hale geldi ve onlarla alakası olmaksızın tekrar tekrar rahatsızlık yaşamaya başladım şuanda bir süre antideprasan kullanıyorum , antideprasanların rahatlatma gibi bir kaidesi bildiğim kadarıyla yok hatta yan etkileriyle insanı daha fazla darlıyor ölme isteği ws gibi ama bu kesinlikle antideprasana göre değişiyor örneğin xanax gibi bir zehirde antideprasan paxerada antideprasan bunu siz een iyi yorumlıycak gittiğiniz doktordur , eğer memnun değilseniz çekinmeden doktorunuzu değiştirin yine size çözümü o üreticektir .
Kendi tavsiyem , norodol suya 5-7 damla gibi döküldüğünde size mutluluk neşe verebiliyor ama bunu doktorounuza sorun ve sizde nasıl etkisi olucağını öğrenin .
Harici olarak önerebiliceğim mirtaron uyku ilacı çok iyi , 5te 1 bölüp içtiğinizde yarım saatte kafayı vurup huzurla uyuyorsunuz ağır ankisiyete yaşadığım dönemlerde müthiş iş görmüştü .
|