Alıntı:
betulbetulbetul Nickli Üyeden Alıntı
Gerçekten hiç birşey rahatlatmiyor artık,zararı yanetkisi en az olacak bir antidepresan yok mu ya gavur yapımı olmayan..!!!!
|
Antidepresanların hepsi aynı içeriğindeki etken maddenin gavuru Türk ü yok. Rahatlamak için alırsınız sinir, intihara meğil, vücutta seğirme vs. Olarak size geri döner. Dua gibisi yok inanın.. bir de papatya çayı, melisa çayı için. Çok ciddi bir rahatsızlığınız yoksa sırf gevşemek için bulaşmayın antidepresana çünkü bıraktıktan sonra size tokat gibi çarpar daha kötü olursunuz.