Alıntı:
Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı
Sencede öyle değil mi ?
Allah resmen davet ediyor,ruhanide resmen diyor ki hacılar hocalar çözemez bu meseleyi çünkü ben bedeninde değilim dışardayım.. Kendini korumayı öğrenmen gerekiyor..
Bu gün 50 kişi toplanıp hanene okuma yapsak kaçar gider,yarın yine gelecek.. demekki senin bu musibette yapman gereken bazı şeyler var öğrenilmesi gereken şeyler var
|
Kafamda yerleşik olan ağrı,gözümün önündeki perde? Bunlar kalkmıyor,rahatlıyorum sadece... Artık kemale er diye bir mesaj aldım geçen kendimce.. ilahî varsaydigim.. bilmiyorum kendi kendine iyileşmek zor bu illette hocam bence,ki siz de kendiniz iyilesmemissiniz nasıl bunu savunuyorsunuz. Sizin o risaleci abi vesilesi ile olmuş olan. Tabiki dualariniz ile o önünüze çıkmış gibi duruyor. Acizane görüşum.