Alıntı:
betulbetulbetul Nickli Üyeden Alıntı
Kafamda yerleşik olan ağrı,gözümün önündeki perde? Bunlar kalkmıyor,rahatlıyorum sadece... Artık kemale er diye bir mesaj aldım geçen kendimce.. ilahî varsaydigim.. bilmiyorum kendi kendine iyileşmek zor bu illette hocam bence,ki siz de kendiniz iyilesmemissiniz nasıl bunu savunuyorsunuz. Sizin o risaleci abi vesilesi ile olmuş olan. Tabiki dualariniz ile o önünüze çıkmış gibi duruyor. Acizane görüşum.
|
Bahsettigin kişi musallati temizlemedi,diğer hocanın koruma niyetiyle görevlendirip üzerime varlığı ve tesirini temizledi.
Cevşen-i kebir okumak mi ağır geliyor ?
Allah imtihanı beşerin peşinden koş diye vermez,ben o ilginclikleri ne yaşarken ne de buraya yazarken şuan olduğum bilinçte değildim,yarında daha farklı olucak belki..
Görevlendirme yapıp üzerine bi sufli almak ister mısın?
Kötünün iyisi

istemezsin yine huzurun olmuyor.
Yine beni dinlemiceksin onuda biliyorum,umarım en son doğru bilinç ve şuura gelirsin..
Bu gün kendine şu soruyu sor; Allah bu musibeti neden bana denk getirdi ? Ne yapmamı istiyor?