Alıntı:
Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı
Bahsettigin kişi musallati temizlemedi,diğer hocanın koruma niyetiyle görevlendirip üzerime varlığı ve tesirini temizledi.
Cevşen-i kebir okumak mi ağır geliyor ?
Allah imtihanı beşerin peşinden koş diye vermez,ben o ilginclikleri ne yaşarken ne de buraya yazarken şuan olduğum bilinçte değildim,yarında daha farklı olucak belki..
Görevlendirme yapıp üzerine bi sufli almak ister mısın?
Kötünün iyisi  istemezsin yine huzurun olmuyor.
Yine beni dinlemiceksin onuda biliyorum,umarım en son doğru bilinç ve şuura gelirsin..
Bu gün kendine şu soruyu sor; Allah bu musibeti neden bana denk getirdi ? Ne yapmamı istiyor?
|
Niçin dinlemeyeyim,tabiki dinliyorum. Evet cevseni her gün okumak ağır geliyor. Bazı zikirleri vs yapıyorum o uzun geliyor. Diye kandırılıyor olsam gerek. Her gün risale okurum ama.hem ilim hem Şifa niyetine..
Bende o soruyu soruyorum cevabını kendimce düşünüyorum.. ama tam kemale eremiyorum ki bu kafada ermek çok zor iyileşince farkına varılır daha çok sanırım .