@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] aynen üstadım. Yani insan kendini korumayı bilmeli. Ama köpekle dalaşmaktansa, sahibine söylersin çeker alır üzerinden. Sahibine söylemenin en güzel yolu cevşen i kebirdir. Ne güzel münacattır o.
Ama insan da düşünmeli durduk yere bu köpek bana saldırmaz acaba ne ettik de bu it bize musallat oldu diye...
Selametle