Alıntı:
Barben Nickli Üyeden Alıntı
Ben şimdiye kadar yazdıgım vefklerin hiç birinin zikrini yapmıyodum cünkü mürşidim var ve izinsiz sayı tutup zikir cekmek yasak. Dedimki madem öle sayı tutmayım bu aralar allah ismi şerifi fettah ismi şerifi ve kafi ismi şerifi vefklerşnş yazdım ve her namazdan sonra sayı tutmadan bu zikirlerle mesgul oluyorum biraz ve bende biraz bas agrısı gerginlik oldu güzel gelişmelerin olacgı rüyalar falanda gmrüyo gibiyim dogru mu yapıyorum durum böle mi olmalı bilen bi arkadasım yardımcı olursa sevinirim..vefkleri saatinde ve safranla yazıyorum.
|
kardes mursidinin verdigi zikirle vefkin zikri ayridir once mursidinin sonra vefkin ebcedine gore cekmen daha makbul vefkleri saatinde yaziyorsun peki unsurunu yildizini da ayarladinmi vefkin gorevlilerini bagladinmi