Alıntı:
ibotalhaertek Nickli Üyeden Alıntı
Selamun Aleyküm kıymetli dostlarım ben şunu merak ediyorum bakım yaparken ya da ne bileyim ders almadan önce doğum tarihini anne ismini soruyorlar neden acaba 
|
Herhalde kendi nefsine göre yakışıklıysa ve ya karizmatikse belki kendine aşık edirim diye değildir.
Havas ilminde kişinin ismi ve anne adı büyük ehemiyet taşır zaten bir çok uygulamalarda isim ve anne adı istenir. Buna bir nevi kodlama denir. Manevi alemde bir ehemiyet kesp eder. Bu kadarı kafi. Vesselam