@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]. Gardaşım görevlileri için azamet falan okunuyor biliyorum yıldızım güneş saati pazar sabahı veya persembe gecesi vefklerin sütunlarının dogruluguna bakıp yazıyorum salavatla bitiriyorum azamet yerine hayırlı olması için dua ediyorum zikride dediğim gibi yapıyorum