Alıntı:
Barben Nickli Üyeden Alıntı
Ben şimdiye kadar yazdıgım vefklerin hiç birinin zikrini yapmıyodum cünkü mürşidim var ve izinsiz sayı tutup zikir cekmek yasak. Dedimki madem öle sayı tutmayım bu aralar allah ismi şerifi fettah ismi şerifi ve kafi ismi şerifi vefklerşnş yazdım ve her namazdan sonra sayı tutmadan bu zikirlerle mesgul oluyorum biraz ve bende biraz bas agrısı gerginlik oldu güzel gelişmelerin olacgı rüyalar falanda gmrüyo gibiyim dogru mu yapıyorum durum böle mi olmalı bilen bi arkadasım yardımcı olursa sevinirim..vefkleri saatinde ve safranla yazıyorum.
|
5 vakit namaz ardından tesbihatını duanı yap sonra ayrı ayrı zikret esmaları
__________________
ve lakin cürmümüz vağfur,hatamız cümlece meşhur. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|