Tekil Mesaj gösterimi
  #4  
Alt 14.05.20, 00:59
Celcelutiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
☆Celcelutiye Celcelutiye isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Güvenilir
 
Üyelik tarihi: 18.12.17
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 5,526
Etiketlendiği Mesaj: 3604 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Barben Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben şimdiye kadar yazdıgım vefklerin hiç birinin zikrini yapmıyodum cünkü mürşidim var ve izinsiz sayı tutup zikir cekmek yasak. Dedimki madem öle sayı tutmayım bu aralar allah ismi şerifi fettah ismi şerifi ve kafi ismi şerifi vefklerşnş yazdım ve her namazdan sonra sayı tutmadan bu zikirlerle mesgul oluyorum biraz ve bende biraz bas agrısı gerginlik oldu güzel gelişmelerin olacgı rüyalar falanda gmrüyo gibiyim dogru mu yapıyorum durum böle mi olmalı bilen bi arkadasım yardımcı olursa sevinirim..vefkleri saatinde ve safranla yazıyorum.
5 vakit namaz ardından tesbihatını duanı yap sonra ayrı ayrı zikret esmaları

__________________
ve lakin cürmümüz vağfur,hatamız cümlece meşhur.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148