Alıntı:
13KHAVAS Nickli Üyeden Alıntı
kişi eger yapmış oldugu ibadeti Allahın rızası için yapıyorsa ve dilen,aklen ve kalben'de tastik etmiş ise ihlaslı olursun.ihlaslı olursan alimlerden olursun kalbin 1 saniye dahi Allahı unutmaz.“kur'an bakacak olursak İblis dedi ki: “Ya Rabbî! Beni azdırmana karşılık, yemin ederim ki ben de dünyada onlara günahları süsleyeceğim ve senin ihlasa erdirdiğin kulların müstesna, onların hepsini azdıracağım.” (Hicr 39-40) yine Hadîs-i kudsîde İhlâs, benim sırlarımdan bir sırdır, onu kullarımdan sevdiğim kimsenin kalbine emanet ederim. Ne yazmak için bir melek ve ne de bozmak için bir şeytan ona muttalî olamaz."
|
Fazla size ne hacet. Degerli kardesim bir ayet ve bir hadisle ala bur taruf yapmış. şimdilik bu kafi. Ellerin deet görmesin Ellahu Teala bizleri ihlasi etemme muvaffak kiksin Aminnn