ismime yapilan bir muskayi acarken bayginlik gecirecek gibi olmustum sanki ev besik gibi sallaniyordu o kurtulma telasi ile sirke kavanozuna koyup cözüldükten sonra imha etmistim ama aklimda hep bi soru isareti vardi acaba dogrumu yaptim diye....
bu konuda hocalarimizin yazdiklarini okuyunca sanirim imha olmus diye düsündüm Allah razi olsun
|