Alıntı:
Sjan Nickli Üyeden Alıntı
Dediklerinin bı kısmına katılıyorum henüz 19 20 arasi yaşındayım zikir yaptığım zaman rüyaların değişiyor ama zikir olmayınca monoton dünya rüyaları görüyorum
|
Bir de insan guzel ruyalar gormeyi bekledikçe bilincalti harekete geçiyor sanirsam ruyalar bu sefer daha da karman çorman oluyor. En iyisi kendi haline bırakmak. İnsanın hayatında bazı donemleri olur mesela kaza gecirir ya da ağir bi ameliyat gecirir çok sevdiği bi yakınını kaybeder vs. işte bu tür sıkıntılara isyan etmeden sabrettiği vakit gunahlarına kefaret olur ve manevi halinde yukseliş olursa ruyalarda da kendisini belli eder. Çok onceden ağır bi ameliyat geçirdim isyan etmedim herşey Allahtan dedim. Narkozun etkisini üstümden atmaya başladıkca çok farkli güzel ruyalar gordum. Tabi daha sonra gunah perdeleri o güzelim rüyalara engel olmaya başladı...