Alıntı:
reis80 Nickli Üyeden Alıntı
Eşimle ilgili sorunum var
Lakin @ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam bazı uygulamalar verdi başladıktan sonra yavaş yavaş herşey yoluna giriyor
Rabbime dualar yakarış yaptım hayırlısını istedim
3 aydır numaram engelliydi hiç aramayan cevap vermeyen eşim kendi kendine mesaj yazdı. sabır etmek lazım en hayırlısını Rabbim bilir...
Celcelutiye hocamla bi görüş forumda aktif
|
Hangi uygulamayı yaptın da gelişme oldu