nesimcik
Hocam tam okuyamadım yazdıklarınızı ama benm itikadımda absdestsiz zikir yanlış. Ben yapmam, kimseye de öneremem. İbadettir bu....
Abdest Mecburiyeti var diyen de var, hatta cünüpken bile okursun dokunursun diyenler de var. Karmaşık.. Karışmaya lüzum yok..
|