Tekil Mesaj gösterimi
  #1  
Alt 18.11.20, 10:39
mazruth mazruth isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Acemi
 
Üyelik tarihi: 08.12.16
Bulunduğu yer: ankara
Mesajlar: 6
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Ne yaptıysam geçmeyen öksürük için bunu yaptım geçti tarifi

Yaklaşık 1 aydır ne yaptımsa öksürüğüm geçmedi boğazım aşırı derecede sanki gıdıklanıyordu . Elma sirkesi , adaçayı gargaraları , udu hindi , dağ kekiği ve propolis kullandım ama nafile . Doktor seçeneğinden önce son olarak
1 yemek kaşığı çörekotu
1 kapsül çörekotu yağıyla beraber çiğneyerek yuttum
Yanında bal ve içine 10 damla propolis damlattığım 1 su bardağı bal şerbetini içtim .
Sabah olduğunda öyle ferahlamış uyandımki anlatamam
Çok şükür nasıl bi sinerji oluşmuşsa bu terkipi ilk denemede bile çok şifa buldum . Bugün 3. Gün ve sadece arada bi gıcık gibi öksürmem kaldı . Denemek isteyenler sabah- akşam açkarna uygulasınlar inşAllah

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148