Bu konuyla ilgili başka bir başlık vardı ne diye aratacağımı bilmiyorum orada nasıl okunacağı yazıyordu.
Bilen varsa paylaşabilir mi?
__________________
Bir insan neyden çok bahsediyorsa, o şey, aslında onda eksiktir; yerli yersiz neyi yüksek perdeden eleştiriyorsa, kendisi, aslında o şeyin ta kendisidir.
|