Allah hepinizden razı olsun arkadaşlar.
Biz bir aile olarak zorda olana yardım edebileceğimizi ve bir dayanışma içerisinde olduğumuzu gösterdik.
Hâlen hayattayız ve hayatta olduğumuz sürece varlığımızı hissettirneliyiz. Şu zor günlerde insanlığın bitmediğini, kaybolmadığını ıspat ettik. Bize bunlar lazım, arkamızdan dua eden birileri lazım. Birilerinin dualarında olmak tarif edilemez bir mutluluk ve sevaptır.
__________________
öLürüm yoLuna öLürümde yine boyun eğmem, yakarım dünyayı uğruna ama sana eğiLmem.. öyLe sInIrsIz öyLe Derin öyLe Çok Severim ki KORKARSIN!! Kuruyup çöLe dönsemde Pare Pare oLsamda YENiLMEM!!..
|