
26.12.20, 22:22
|
|
Gayretli üye
|
|
Üyelik tarihi: 13.06.19
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 111
Etiketlendiği Mesaj: 12 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
|
|
Alıntı:
harappa Nickli Üyeden Alıntı
Osman İbnu Ebi'l-As radıyallahu anh anlatıyor:
"Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm'a müslüman olduğum günden beri bedenimde çekmekte olduğum bir ağrımı söyledim. Bana:
"Elini, vücudunda ağrıyan yerin üzerine koy ve şu duayı oku!" buyurdu. Dua şu idi: Üç kere: "Bismillah" tan sonra yedi kere, "Eûzü bi-izzetillahi ve kudretihi min şerri mâ ecidu ve uhâziru."
"Bedenimde çekmekte olduğum şu hastalığın şerrinden Allah'ın izzet ve kudretine sığınıyorum"
Bunu birçok kereler yaptım. Allah Teâla hazretleri benden hastalığı giderdi. Bunu ehlime ve başkalarına söylemekten hiç geri kalmadım." (Müslim, Selam 67; Muvatta, Ayn 9; Ebu Davud, Tıbb 19; Tirmizi, Tıbb 29)
|
Allah razı olsun
|