belki dengede olmak lazım. Merhamet çok güzel ama merhametimiz Allahın merhametinin üstünde olmamalı. Bu hayatta teslim, tevekkül, kabulde olmak insana lazımdır. Sürekli ağlamak mı, yoksa yaratılış gayemizi bulup o yönde harekete geçmek mi? Hüzün güzeldir ama hüznün içine batmak kişinin kemalatına engel olabilir
|