Enerji akışı olsun diye adımı Değiştirdim
Şimdi bu yaşıma kadar adımı herkes kimlikte yazanı bildi öylede devam etcek bu durum ama manevi rahatsızlıklarım bitmedi bende adımı değiştirdim sela ve ezan ile ama herkes bugüne kadar şuanki adımı bilmeye devam etcek sıkıntı olurmu ve bakım da hangi adımı söylemem gerekicek kimlikteki adımmı bugün değiştirip ezan okuttuğum adımımı
Ve hangi ismim geçerli olucak ahirette çünkü küçükken ezan okuyup bu yaşımada kadar kullandığım ad kimlikte herkes biliyor ama isim değişti tekrar sela ezan okundu değiştirdiğim adımı kimse bilmiycek söylemiycem kafası karışır herkesin tek tek durumu anlatma lüksüm yok ..kimlikte ne ise onu bilsinler desinler ama şurda şüphem oldu kimlikteki adımı söyledikçe o ismin enerjisini taşır mıyım yine yoksa bugün değişen ismi mi enerjisi yansır sadece ve geçerlimi manevi alemde bu değiştiğim ismim 🤪
|