Tekil Mesaj gösterimi
  #1  
Alt 16.01.21, 19:37
Cobra Bite Cobra Bite isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 11.11.20
Bulunduğu yer: TR
Mesajlar: 180
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Enerji akışı olsun diye adımı Değiştirdim

Şimdi bu yaşıma kadar adımı herkes kimlikte yazanı bildi öylede devam etcek bu durum ama manevi rahatsızlıklarım bitmedi bende adımı değiştirdim sela ve ezan ile ama herkes bugüne kadar şuanki adımı bilmeye devam etcek sıkıntı olurmu ve bakım da hangi adımı söylemem gerekicek kimlikteki adımmı bugün değiştirip ezan okuttuğum adımımı
Ve hangi ismim geçerli olucak ahirette çünkü küçükken ezan okuyup bu yaşımada kadar kullandığım ad kimlikte herkes biliyor ama isim değişti tekrar sela ezan okundu değiştirdiğim adımı kimse bilmiycek söylemiycem kafası karışır herkesin tek tek durumu anlatma lüksüm yok ..kimlikte ne ise onu bilsinler desinler ama şurda şüphem oldu kimlikteki adımı söyledikçe o ismin enerjisini taşır mıyım yine yoksa bugün değişen ismi mi enerjisi yansır sadece ve geçerlimi manevi alemde bu değiştiğim ismim 🤪

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148