Annanem sorunlu bir anneydi ama büyü gibi bisey olduğunu sanmıyorum onunki daha cok travmatik bi durum. Annemin de evlendiginden beri yuzu hic gulmemis . halsizlik çok vardı eskiden sürekli uyuyordu, uyansın diye beklerdim hep çocukken hiç kalkamazdı yataktan. Simdi daha iyi ama onunda hep sağlık problemleri oluyor. Her isi ters ve cok cok zorlamayla oluyor onunda benimde işimiz gücümüz hic rast gitmiyor ,hep bi aksilik cikiyor son dakika da olsa ,yani ne bileyim hayattan yana hic yuzumuz gülmüyor.
|