Alıntı:
sdilek Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım. Forumu epey inceledim. Ama nereden ve nasıl başlamam gerektiği konusunda hiç bir fikrim yok. Bir yere bağlanmam söz konusu bile değil. Çünkü hiç kimseyi tanımıyorum. Rahmetli amcam ilgiliydi bu konularla. Ama o zamanlar yaşım küçük olduğundan ve amcamın yıldızımın düşük olduğunu iddia etmesi sebebiyle başlayamadım.
Ama bir şekilde öğrenmek istiyorum.
Önce La İlahe İllallah zikriyle başlamalıyım sanırım ama günlük ne kadar çekmeliyim. Ve nasıl devam etmeliyim.
Bu konuda bana yardımcı olacak birileri vardır değil mi) 
|
Aramıza hoş geldin kardeşim.
Allah makamını Ali eylesin amcanın.
İlk olarak 99 esma ile tevbe etmeni tavsiye ederim
Arama butonuna yaz 99 esma ile tevbe diye çıkar.
İlk güzel şekilde tevbeni et.
Namaz kılmıyorsan namaza başla.
Takva ehline özen onlar gibi olmaya çalış helale harama çok dikkat et
Lailaheillallah zikrini sayısız bir şekilde zikr edebilirsin ama saymadan ne kadar okuduysan artık
Daima abdestli durmaya özen göster.
Forumdaki uygulamaları hemen tecrübe etmeye çalışma zamanı var.
Diyeceklerim bu kadar kardeşim en temiz yol budur inşaAllah
__________________
Dünyaya Bir Dahamı Geleceğiz? Deyip Her Türlü Harama Bulaşanlara Söyleyin. Ahirete İki Defamı Gideceğiz.
LÂDİKLİ HACI AHMET AĞA (K.S) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|