Anladığımdan değil ama Kusura bakmayın hastalık bu bilmesekte yazmayı seviyoruz
Basitçe düşünüyorum , bir yazılım kodlamaya başlarken en başta bir dil seçersin.
Eğer ki “.net core “ dili seçtiysen baştan sona bu dili kullanmak gerekir. Aradada php java kullanayım olmaz
Yada yarı türkçe yarı ingilizce yazılmış bir dilekçeyi ne sen doğru okuyabilirsin nede anadili ingilizce olan biri. Bence yazan bile ne yazdığını bilmiyordur
Geçersiz önerme.