Alıntı:
Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı
Önce tövbe etmelisin çünkü iftira var ortada..
Sonra kinadigin ne halleri varsa o hallerinin duzelmesi icin dua edesin..
|
Evet maalesef var , önceleri kötü zanndi çünkü her kötülüğü yapınca herşeyi yaptılar sandım. Bazen de olayları abartarak dile getirdim .
Tam tövbeye yönelip artık tertemiz olacağım diyorken vicdanım diyor ki helallesmedigin sürece tevben kabul olmayacak... Bu beni çok zorluyor karşı muhataplar mümkün değil harften cümleden anlamıyorlar.. Aslında ben başka şeyleri kötülük olarak görürken en büyük kötülük çirkinliğe cekilmem oldu. Kendimi savunmak bahane olmamaliyi.
Tavsiyelerin elmastan altından değerli benim için , hemen şimdi inşallah
---------- Post added 06.05.21 at 03:05 ----------
Alıntı:
Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı
Önce tövbe etmelisin çünkü iftira var ortada..
Sonra kinadigin ne halleri varsa o hallerinin duzelmesi icin dua edesin..
|
Gerçekten candan tövbe edersem yine de onlara ben de sizin hakkınızda böyle böyle konuştum diye helallesmem gerekir mi