Gerçekten arkadaşlar çok zoruma gidiyor yaşım var baya ve bana görücü dahi gelmiyor sevilmiyorum begenilmiyorum anlamış değilim üzerimde negatif enerji mi var itici gösteriyor beni artık ben hayırlı evlilik yapmak istiyorum üzerimde bir şey var mı yok mu nasıl anlayabilirim ?