Alıntı:
3KEDI Nickli Üyeden Alıntı
Geçen ay udemy üzerinden psişik güçleri geliştirmek amacıyla bir eğitim almıştım ve bu eğitimde akaşa kayıtlarıyla ilgili bir meditasyon vardı. Akaşa kayıtlarının ruhanileri ile meditasyon ile iletişime geçilerek eski tarihteki kayıtlara ulaşılıp hiç bilmediğimiz konular hakkında bilgi alınabilir yazıyordu. Hatta eğitimi veren medyum 2. Dünya Savaşı ile ilgili merak ettiği bilgileri bu yolla elde edip sonrasında bunlarin doğruluğunu teyit etmiş. Bu meditasyonu bir kere yaptım şimdi aklıma surekli cok ama çok eski anılarım geliyor. Yani unutmaya yüz tutanlar diyebilirim. Yorumlara baktığımda da benzer şeyler gördüm. Bu kayıtlar aslında bizim bildiğimiz Levhi Mahfuz mudur; değilse ne farkı vardır?
|
akaşa teozoflarin ortaya cikardigi genel olarak hint mistizmden alinan kavram genel inlami itibari ile..O’nunla yarattıkları arasında, koşullarını ve sonuçlarını bizim bilemediğimiz bir ilahi satranç oyunu var ve tüm oluşumlar bu özel oyunun sonucu. Bu oyunda bizim karşı hamlelerimiz, hem sorumluluğumuzu doğuruyor, hem varoluşu biçimlendiriyor. Ama O’ bu oyunda yaratılanların hamlelerini ve sonuçlarını biliyor. O’nun biliyor olması bizim özgür seçimlerimiz olmadığı anlamına gelmez. O’nun bilmesi, bizim bilmemiz gibi bir olay değil. O’nun durumunu kendi aklımıza kıyasla düşünmek çok büyük bir yanlışlık ve şirk olur. Bunu anlamak için önce şu insan aklından vazgeçmeliyiz ki sezgilere açılabilelim....dusuncesi ile O diye nitelenen Allah,akaşa ise islam inancindaki levhi mahfuz dur deniyor,fakat olusumu yapanlar medyum kahin ve buyuculerdir,o zaman sapkinlik ortaya cikiyor