Alıntı:
KunFeYekunnn Nickli Üyeden Alıntı
Çektiğim zikri yazmayı uygun görmüyorum kardeşim. Sonuçlarını daha once yaşayarak tecrübe ettim  bırakmaya karar verirsem yazarım 
---------- Post added 08.06.21 at 23:44 ----------
Başında ve sonunda niyetimi yapıyorum. Yine de açılır mi diye endişe ediyorum.
|
hersey niyete gore oyle bir niyetiniz yoksa acilmaz,okudugunuzun tecellisi niyete gore belirlenir,zaten bazi şartlara uymadan okusanizda acilmaz