[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Bu Namazını Kılanın Ne İsteği Varsa Kesin Kabul Olur Dinleyelim-Cübbeli Ahmet Hoca .
Öyle bir dua şekli ki..Dilediğini iste
İbni Mes’ud Radıyallahü anh rivayet ediyor:
“Nebi Sallalahü aleyhi ve sellem” buyurdu:
“Gece yahut gündüz 12 rekat namaz kılarsın,her iki erkatta tahiyyat okursun.Namaz biitince son tahiyyattan sonra Allah’a hamd ve sena eder.Peygamber (a.s)’a salevat okursun.Secdede iken 7 Fatiha sûresi,7 Ayetül-Kürsi oku,10 kere de;
“Lâ ilahe illallahü vahdehü la şerikeleh lehü’l-mülkü ve lehü’l-hamdü ve hüve âlâ külli şey’in kadiry.”
(Allah’tan başka ilah yoktur.O tektir ve ortağı yoktur.Mülk O’nundur ve hamd O’nadır.O her şeye gücü yetendir.” Der ve şu duayı okursun.
“Allahümme inni es’elüke bimeâkıdi’l izzi min ârşike ve müntehâ’r-rahmeti min kitâbik,vesmike’l-e’zami ve ceddike’l-e’lâ ve kelimâtike’t-tâmmeti an tusalliye ala seyyidi muhammetin ve an tekziye haceti hazihi “
“Allah’ım! Ben arşındaki izzetli yerlerin,Kitab’ındaki sonsuz rahmetin,İsm-i A’zam’ın,yüce azametin ve mükemmel buyrukların hürmetine senden diliyorum.” Der Allah’tan dilediğini istedikten sonra başını secdeden kaldırır.(daha sonrada) sağa sola selam verirsin.
Bunu,cahillere ve kötü insanlara öğretme sonra kötüye kullanırlar.Duaları kabul olunur,onlar için iyi olmaz.
Evet asla kötü niyetle bu namazı kılmayın,hiç bir şey bilemiyorsanız bile “Hakkımda hayırlı olanı ver Allahım! Ben bilemem hayırlı nedir ancak Sen bilirsin. Bu dileğim benim için hayırlı olacak ise ver hayırlı olmayacak ise verme.” diye dua edebilirsiniz.
KaynakBig Grinua Kitabı(Abdülkadir Dedeoğlu)
Konuyu önemine binaen güncelliyorum.
Lütfen forumdaki konulara mesajlar yazınız-soru sorunuz ve forumda aktif olarak foruma katkı yapınız.Chatteki sohbetlere katılınız.