Tekil Mesaj gösterimi
  #7  
Alt 25.08.21, 11:09
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
🔶️imas imas isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,190
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Talebe2021 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hayırlı akşamlar.
Maneviyatımı yükseltmekte,nefsimi terbiye etme isteğimde yıllardır mücahade içindeyim öğrene öğrene ilerlemeye çalışıyorum tabi bir arpa boyu yol alamadım fakat aramaya ve istemeye devam ediyorum Allah’a çok şükür bu istek içimden gitmedi.
Mücahade me birde riyazat eklemek istiyorum.Bir mürşidim yok,etrafımda böyle biri veya birileride yok,bir yere bağlıda değilim,kendim araştırarak birşeyler yapmaya çalışıyorum,eksik bilği aldığımı düşündüğüm şeyleri uygulamıyorum.Riyazat için araştırdım aklıma takılan soruları size sormak istedim hocalarımız,arkadaşlarımız cevaplarsa çok makbule geçer.

1-Yeme içme olarak Yumurtasız buğday ekmeği 1dilim , 7 zeytin,1 bardak su, 3yemek kaşığı zeytin yağı , hurma , kuru üzüm 7 şer adet doğrumudur, eksik yada fazlamıdır?

2-Riyazattayken işe gidebilirmiyim?
Riyazattayken oruca sahurda doğru niyet nasıl edilir?

3-Davet değil imanın artması,maneviyatın artması,ilim bilğilerini artması,Allah rızası için yapılabilirmiyim?

4-Riyazatta yatsıdan sonra hangi zikirleri yapmalıyım,ben kuran okumayı,tevhid zikri çekmeyi düşünüyorum doğrumudur?

5-Gün içinde 1000 tevhid,1000Estağfirullah el azim,elemneşrah,ayetel kürsi,leyse leha min dunillahi kaşifeh,salavat,sübhanallah zikirleri çekiyorum doğru ve yeterlimidir?

6-Birden bire küçük maneviyatıma büyük yük yüklemek yanlıştır diye düşünüyorum buyüzden Başlangıç olarak 1,3,5,7,19 gün gibi zamanla artırarak 40 güne tamamlamak hedefindeyim doğruyu yapıyormuyum?

7-çalışan biri ve çalışmak zorunda olan biri olduğum için insandan uzak kalma şansım yok,gün içinde sadece bolcana zikir yapabilirim,molalarda telefonumdan kuran okuyabilirim,fakat eve gelince kuran okuma namaz kılma,kaza namazımı kılma,zikir çekmeyi düşünüyorum bu eksi konuyu artıya dönüştürme şansım var mı?

8-Mücahade içindeyim riyazat ile maneviyatımı geliştirmek istiyorum,Allah rızası isteğimi artırmak,maneviyatımı yükseltmek,ilim öğrenmek gerek rüyada gerek ruhanilerden,hadim,hüddam ilmini ilmimi artırma da uygulayabilmek istiyorum,doğrumu isteklerim var?
bu anlattiklarinin tamami keşif acmak icindir, fakat okuma sayilari yanlistir,mursitsiz yapilmaz yaparsan geri donulmesi cok zor problem olur,burada birisi vardi mursitsiz basladi 5 ay sonra ben mehdi yim etrafimda toplanin diye konu acmisti

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148