Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı
bu anlattiklarinin tamami keşif acmak icindir, fakat okuma sayilari yanlistir,mursitsiz yapilmaz yaparsan geri donulmesi cok zor problem olur,burada birisi vardi mursitsiz basladi 5 ay sonra ben mehdi yim etrafimda toplanin diye konu acmisti
|
Hocam okuyup cevap verdiğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun ilğilendiğiniz için.
Sorularımın tam karşılığını almadan başlamayı kesinlikle düşünmüyorum.
Fakat malesef bir mürşidim yok,açıkcası ilğilenicek birini de bulmak zor sanırım sorumluluk almak istenmiyor da olabilir haklı olarak.
Ben aramaya, talep etmeye devam edeceğim.bahsettiğiniz konuyu okumuştum, ağır geçeceğini tahmin ediyorum ama içimde de bir özlem oluştu.
Mürşit bulamayınca bununla ilğili ders ders kitaplar var mı diye araştırdım fakat onada ulaşamadım videolarda da yarım anlatılıyor.Dua edin inşallah aradığımı bulurum.
Tavsiyeniz olursa yazarsanız hocam beni sevindirmiş olursunuz