Alıntı:
Mnozturk Nickli Üyeden Alıntı
Çok haklısınız... Niyetimizi Sağlam tutabilirsek. Hz. Allahta sadakanın gerçek sahipleriyle bizi karşılaştıracak anlaşılan....inşallah. Her şey nasip işi...Teşekkürler yorumunuz için ..
|
rica ederim kardeş, ihtiyacım var diyip yardımda bulunup 3 ay sonra ev araba alanı da gördüm. ama yinede içim kalmadı o başkasının hakkını aldı benim paramı dğeil. biz allah rızası için vereceğiz sadece
sadakada altın kural ; görmediğine verme, yakınlarından başla, şüpheci olma görünen ne ise ona üstüne düşeni yap, öyle ver ki ne seni zorlasın vede karşındakini doyursun, verirken de mahcup etme,