Alıntı:
Duasever06 Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar okumanın 10. Günündeyim. Çok şükür maddi olarak fayda gördüm, manevi olarak da. Fakat okurken beni bir sıkıntı basıyor, aklıma geçmişte iş yerinde yaşadığım olaylar kişiler geliyor ve daha pek çok olumsuzluk geliyor. Vesvese doluyorum özetle. Neden böyle oluyor. Bırakmaya niyetlendim sıkıntılı düşüncelerden dolayı ama uygulamayı yapıp size sonucunu söylemek istiyorum.
Dua okurken niye vesvese basar? Sayıyla okuduğum için mi? Ne yapmalıyım.
|
Kardeşim kendin yazmışsın zaten vesvese yüzünden birakmaya niyetlendim bırakma oku şeytan okumana engel oluyo vesvese kafana takma bir mudet sonra kesilir sen umruna alma.