Nasıldır bilinmez bir arkadaşım bu tarz bişey öğrenmiş ve bizimde denemiz için çok ısrar etmişti. Fakat bu bizim yaptığımız yaşayan insanların çağırıldığı bir seans. Deneme amaçlı uzakta olan bir arkadaşımıza yaptık ve gerçektende biraz tuhaf anlar yaşadık fincan hareket etti ve bizimle konuştu. Ertesi gün o çağırdığımız kişiyi arayıp o saatlerde naptığını sorduk, bize başının birden çok ağrımaya başladığını ve uyuduğunu söyledi. Bidaha asla denemedik bile çok korkunçtu
|