Alıntı:
PeFH Nickli Üyeden Alıntı
Sürekli beddua ettiğinizi söylüyorsunuz. Bu kadar beddua etmek iyi değil. Gerçekten bu kadar haklı mısınız her ettiğiniz kişi üstünde. Sadece yazdıklarınıza göre söylüyorum yanlış anlamayın ama her yanlış yapanı bedduam ile yakarım gibi yazmışsınız. Beddua ederek intikam alarak dünya da hesabı tamamlamış oluyorsunuz ve ahirette hiç bir hakkınız kalmıyor. hatta bedduada ileri gidilirse ahirette haklı iken haksız konuma düşme tehlikesi bile var. elbette size neler yapıldığını bilemem ama mutlak şekilde haklı değilseniz beddua etmek kötüdür ve zaten beddua etmeye çok alışmışsınız gibi yazmışsınız, gündelik bir şey gibi. Beddua çok ağır bir iştir o yüzden en baştan tartıp düşünmenizi ve dilinize bu kadar dolamamanızı tavsiye ederim. Bu kadar alışınca hiç istemediğiniz zamanlarda, sevdiklerinizi bile bu alışkanlık yüzünden bir gün kaza ile vurabilirsiniz/yakabilirsiniz diye düşünüyorum.
|
İşte ben haklılıgıma güveniyorum çünkü kul hakkı yiyorlar hakkım olan birşeyi vermiyorlar torpil geçirtiyorlar. Konu baya uzun. Ben hep beddua eden biri değilim sadece bu konu da bana haksızlık eden 3 4 kişiye beddua ettim.O da bu şekilde oldu. Normalde salla gitsin der geçerim ama gerçekten canımı yaktılar ve haksızlık yapıyorlar etmek zorunda kaldım elimden başka birşey gelmedi çünkü.